MENOY
Καλάθι

Συχνές Ερωτήσεις - FAQ

ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΠΛΗΡΩΜΕΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ & ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Ο ευκολότερος τρόπος για να ελέγξετε το όνομα και τον αριθμό μοντέλου του τηλεφώνου σας είναι να χρησιμοποιήσετε το ίδιο το τηλέφωνο.

  • Αν έχεις iPhone μπορείς να το δεις:

           Ρυθμίσεις  Γενικά  Πληροφορίες  Όνομα μοντέλου (τρίτη σειρά)

  • Αν έχεις Android* μπορείς να το δεις:

          Ρυθμίσεις → Σχετικά με το τηλέφωνο είτε Πληροφορίες για το τηλέφωνο.

          (ανάλογα την μάρκα κινητού)


*Andoid κινητά είναι τα Samsung, Huawei, Xiaomi, Lg, Moto, Sony, Nokia etc.

Μπορείτε να δείτε και το Blog μας για διευκόλυνση εδώ.



 

Όλα τα μοντέλα της Apple iPhone έχουν θύρα Lightning.

Τα περισσότερα προϊόντα Android έχουν θύρα Type-C είτε τα πιο οικονομικά και προηγούμενων χρόνων κινητά διαθέτουν Micro Usb.


Για διευκόλυνση μπορείτε να δείτε την παρακάτω φωτογραφία:

Με τον όρο Refurbished, αναφερόμαστε σε προϊόντα επώνυμων κατασκευαστών που έχουν χρησιμοποιηθεί από εταιρείες και οργανισμούς και έχουν επιστραφεί μετά από μία χρηματοδοτική μίσθωση (Leasing) για εφαρμογές γραφείου και χρήση internet και όχι από ιδιώτες. Ο χρόνος που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ελάχιστος και έχουν ελεγχθεί πλήρως για την απόδοση και την λειτουργικότητα τους.

Υπάρχει εγγύηση στα Refurbished προϊόντα;

Όλα μας τα προϊόντα έχουν εγγύηση από 12 έως 24 μήνες με την δυνατότητα επέκτασης αυτής.

Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής γίνεται αντικατάσταση με ίδιο ή αντίστοιχο προϊόν.


**Από την εγγύηση εξαιρούνται οι μπαταρίες των Laptop και κινητών




Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με 3 απλούς τρόπους!


1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο Madhawk.gr

2. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 231.231.2346

    Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00

3. Μέσω της σελίδας μας στο Facebook ή Instagram

Έξοδα Αποστολής με Courier / Δωρεάν παράδοση:


Για παραγγελίες σε αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας (θήκες ή προστασία οθόνης) άνω των 39,90 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα (το βάρος της παραγγελίας δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 2kg).

Για παραγγελίες κάτω των 39,90 € το κόστος διαμορφώνεται ως εξής:

Για όλη την Ελλάδα το κόστος μεταφορικών υπολογίζεται σύμφωνα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας. Ο υπολογισμός γίνεται στο καλάθι πληκτρολογώντας τον ΤΚ της περιοχής παράδοσης. 

Η χρέωση ξεκινάει από 2,50€ (Συμπ. ΦΠΑ 24%) μέχρι τα 2kg και για κάθε επιπλέον κιλό επιπλέον 1,00€ (Συμπ. ΦΠΑ 24%).

Η αντικαταβολή είναι 1,90€ (Συμπ. ΦΠΑ 24%).

* Προϊόντα άνω των 15 kg χρεώνονται 0,80€ το κιλό (αυτόματα στο καλάθι)

** Για την Κύπρο γίνεται αποστολή με Speedex Courier  με κόστος 15.00€ (Συμπ. ΦΠΑ 24%). Εκτιμώμενος Χρόνος Παράδοσης: 8-10 εργάσιμες ημέρες Ακτοπλοϊκώς.


Παραλαβή από το κατάστημα:

Μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα μας ώρες 9.00 -17.00 Δευτέρα έως Παρασκευή (Βενιζέλου 33, Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, 56123 Ελλάδα)

Μόλις καταχωρήσετε την παραγγελία σας και προχωρήσετε στην αγορά θα εμφανιστεί μια φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων σας.

Στο πάνω δεξιά μέρος της φόρμας έχει ένα πεδίο "ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ;"

Εκεί εισάγετε τον κωδικό έκπτωσης και το τελικό ποσό διαμορφώνεται ανάλογα.

 

α) Πληρωμή μέσω Χρεωστικής / Πιστωτικής Κάρτας

Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας. Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, συμπληρώστε τα στοιχεία στην αντίστοιχη φόρμα. Στην περίπτωση που έχετε American Express πρέπει να συμπληρώσετε και την ημερομηνία έναρξης της κάρτας σας.

Σημειώστε ότι η κάρτα θα πρέπει να ανήκει στο πρόσωπο που έκανε την παραγγελία, διότι μόνο τότε θα μπορέσουμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.

β) Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει  για όλη την Ελλάδα και το κόστος της υπηρεσίας είναι 1.90€ (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα


γ) Πληρωμή μέσω PayPal

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να εγγραφείτε, χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα ή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού.


Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για απορίες και πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές μπορείτε να μεταφερθείτε εδώ. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal.


δ) Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

  • Eurobank - Iban: GR7402601390000310200989881
  • Πειραιώς - Iban: GR0201722160005216099114461

Δικαιούχος Λογαριασμού: "Α. ΜΑΤΑΚΟΥΔΗΣ - Γ. ΤΣΙΤΗΡΙΔΗΣ ΟΕ"

Προσοχή:  Οποιαδήποτε τυχόν έξοδα σας χρεώσει διαφορετική τράπεζα, σας επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου. Το ποσό που θα αποσταλεί προς την Τράπεζα της Εταιρείας μας θα πρέπει να είναι το ακριβές τελικό ποσό της παραγγελίας σας χωρίς καμία αφαίρεση εξόδων της τραπέζης σας.

Έπειτα στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο info@madhawk.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με τη λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.


ε) Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα μας.

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:


• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου

• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένα το email

• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam)


Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ενημερώστε μας στο 231.231.2346

 

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας, από το κατάστημα μας (Ελ. Βενιζέλου 33, Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, 56123) από τις 9:00 έως τις 17:00, Δευτέρα με Παρασκευή.

Αν κάνετε την παραγγελία σας μέχρι τη 13:00 μ.μ. Δευτέρα με Παρασκευή, το MadHawk θα αποστείλει την παραγγελία σας την ίδια ημέρα. 

Ο χρόνος παράδοσης:

  • Λιγότερο από 48 ώρες σε μεγάλα αστικά κέντρα.
  • Από 1-3 εργάσιμες στην υπόλοιπη Ελλάδα.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:


- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας

Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν. 

Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας


- Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο

Ανάμεσα στα 10.000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις


- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας


- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα


ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας παρακαλώ καλέστε μας στο 231.231.2346 για να σας βρούμε αμέσως λύση.


- Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.

- Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.


Παρακαλώ καλέστε μας στο 231.231.2346 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.

Η Premium Επέκταση Εγγύησης περιλαμβάνει υπηρεσίες πλήρους κάλυψης και έχει διάρκεια έως 3 έτη ανάλογα με τον τύπο μηχανήματος.

Τα Laptop με διάρκεια έως 2 έτη*

Τα Desktop - AIO με διάρκεια έως 3 έτη

Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει:

  • Απεριόριστες επισκευές
  • Δωρεάν εργασία
  • Δωρεάν ανταλλακτικά
  • Εγγύηση επισκευής
  • Αντικατάσταση σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής εντός 4 εβδομάδων
  • Πανελλαδική Γεωγραφική κάλυψη
  • Απόκριση τεχνικού εντός 24 ωρών από την αναγγελία της βλάβης
  • Δωρεάν ετήσιος έλεγχος καλής λειτουργίας Η/Υ
  • Δωρεάν υπηρεσία Remote HelpDesk**
  • Δωρεάν επανεγκατάσταση λειτουργικού συστήματος & αρχικοποίηση
  • Απεριόριστες επισκευές μητρικής πλακέτας

*Εξαιρούνται οι μπαταρίες σε οποιοδήποτε μηχάνημα.

**Για χρήση της υπηρεσίας, καλέστε στο 231-231-2345 (10:00-15:00 Δευτέρα - Παρασκευή), στο Τμήμα Service της Τηλεφωνικής Υποστήριξης.

Για πληροφορίες ανατρέξτε στου Όρους Χρήσης

Πολλές φορές οι φωτογραφίες που υπάρχουν δείχνουν μόνο το σχέδιο και όχι τις σωστές εγκοπές για το τηλέφωνό σας διότι είναι αρκετά δύσκολο να φωτογραφηθούν όλες οι θήκες μας.

Μην ανησυχείτε όμως, η θήκη που θα παραλάβετε θα έχει τις σωστές εγκοπές για το μοντέλο που αναγράφεται στο κάθε προϊόν και για ό,τι διευκρινήσεις χρειαστείτε μπορείτε να μας καλέσετε στο 231.231.2346


Τοποθετήσεις δυστυχώς δεν αναλαμβάνονται στο κατάστημα.

Παρόλα αυτά παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τον οδηγό τοποθέτησης για να το κάνετε μόνοι σας.


Βήμα 1: Καθάρισε την οθόνη του κινητού

Το πρώτο βήμα αναφέρεται στην ουσία στην προετοιμασία της οθόνης του κινητού πριν γίνει η τοποθέτηση. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να φροντίσετε να είναι καθαρή η οθόνη της συσκευής σας.

Μέσα σε κάθε συσκευασία tempered glass που θα λάβετε από το κατάστημα μας θα βρείτε και 2 μαντιλάκια για τον καθαρισμό της οθόνης, ένα υγρό και ένα στεγνό. Ξεκινάτε χρησιμοποιώντας το υγρό μαντηλάκι και φροντίζετε να το καθαρίσετε καλά και διεξοδικά από σημείο σε σημείο.

Βήμα 2: Αφαίρεσε τη σκόνη από την οθόνη του κινητού

Περνώντας την οθόνη με το υγρό μαντηλάκι αυτό που θα καταφέρετε είναι να καθαρίσετε τους λεκέδες, ωστόσο θα δείτε ότι μετά από τον καθαρισμό αυτό θα δείτε σκόνη μαζεμένη σε διάφορα σημεία. Αυτή τη φορά για να απομακρύνεται τη σκόνη και τα υπολείμματα του καθαρισμού θα πρέπει να περάσετε την οθόνη του κινητού σας με το στεγνό μαντηλάκι.

Βήμα 3: Τοποθετήστε το tempered glass επάνω στην οθόνη του κινητού

Το tempered glass είναι καλυμμένο με μία προστατευτική μεμβράνη οπότε όσο δεν την έχετε αφαιρέσει μπορείτε να το πιάνετε άφοβα από παντού:

  • Βάλτε το tempered glass επάνω στην οθόνη και βρείτε την κατάλληλη θέση γι αυτό.
  • Χρησιμοποιήστε τρία κομμάτια σελοτέιπ. Αυτά θα σας βοηθήσουν να μπορέσετε να βάλετε το αντιχαρακτικό γυαλί στη θέση που εντοπίσατε πριν.
  • Αφαιρέστε την προστατευτική μεμβράνη.
  • Με την κίνηση που κάνετε όταν γυρίζετε τη σελίδα ενός βιβλίου γυρίστε το tempered glass και ακουμπήστε το στην οθόνη.

Βήμα 4: Άφησε το γυαλί να κάνει τη δουλειά του

Θα διαπιστώσετε ότι μετά από τα παραπάνω το προστατευτικό γυαλί θα κάνει μόνο του τη δουλειά του και σταδιακά δηλαδή θα κολλήσει επάνω στην οθόνη ενώ θα βλέπετε τον αέρα να απομακρύνεται. Εσείς το μόνο που χρειάζεται πλέον είναι να του δώσετε λίγο χρόνο και τέλος μπορεί να χρειαστεί να πιέσετε λίγο στις άκρες προκειμένου να φύγει ο αέρας.

  • Το Τempered glass (τζαμάκι) προστατεύει την οθόνη σας από γρατσουνιές και από σπασίματα. Αντέχει μέχρι 12 κιλά βάρους σε ένα πέσιμο του κινητού. Το ίδιο θα σπάσει αλλά θα προστατέψει το οθόνη σας έως κάποιο βαθμό.
  • Η Μεμβράνη σιλικόνης (Nano, Flexi , Screen Protector) είναι κατασκευασμένη από άθραυστο υλικό οπού προστατεύει το τηλέφωνο σας από σπασίματα και γρατσουνιές και δεν σπάει-ραγίζει ούτε η ίδια. Αντέχει μέχρι 12 κιλά βάρους σε ένα πέσιμο του κινητού. Με το πέρασμα του χρόνου η μεμβράνη θα έχει φυσική φθορά και στην όψη της θα αρχίζουν να φαίνονται οι επιφανειακές γρατζουνιές.


  1. Το τζάμι σπάει στην πτώση, η μεμβράνη όχι.
  2. Η μεμβράνη γρατζουνιέται πιο εύκολα, το τζάμι αρκετά δύσκολα.
  3. Τα τζάμια χωρίζονται σε απλά που δεν καλύπτουν της κυρτότητες του κινητού (Tempered Glass 9H) και σε πλήρης κάλυψης (Full Covereged).


Αν είσαι χρήστης του Facebook, μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα, για ό,τι ερώτηση έχεις, για παραγγελίες, προϊόντα ή υπηρεσίες.

Δεν θέλεις τηλέφωνα και email;

Μοναδική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο περιβάλλον του Facebook κάνοντας κλικ εδώ.