ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Πριν κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η επικοινωνία (μέσω e-mail ή τηλεφώνου) μαζί μας, και η συγκατάθεση μας για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. Σε κάθε άλλη περίπτωση το Madhawk.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή της επιστροφής σας.
1. Επιστροφή ΜΗ Ελαττωματικών Προϊόντων
H επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δε μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής.
Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών τότε το Madhawk.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Πρέπει να βρίσκεται στην αρχική κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής)
Σε περίπτωση αλλαγής μοντέλου, σχεδίου, χρώματος, αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μπορεί ο πελάτης να επικοινωνήσει στο 2312312346 ή στο sales@madhawk.gr και να αναφέρει την αλλαγή που θέλει να πραγματοποιήσει. Στη συνέχεια θα πρέπει να συμπληρώσετε τη "Φόρμα Επιστροφής". Το Madhawk.gr παραλαμβάνει το λανθασμένο προϊόν και αποστέλλει το καινούριο προϊόν. Το κόστος της κίνησης αυτής είναι 4.00€ τα οποία και αντιστοιχούν στα μεταφορικά έξοδα των προϊόντων.
Τα έξοδα μεταφοράς από και προς εμάς δεν καλύπτονται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει παραλάβει προϊόν, το οποίο λειτουργεί όπως προβλέπεται, αλλά επιθυμεί είτε να το αλλάξει είτε να επιστραφούν τα χρήματά του, θα του επιστραφεί ποσό ίσης αξίας με το προϊόν που αγόρασε και όχι τα έξοδα μεταφοράς.
2. Επιστροφή Ελαττωματικών ή Λάθος Προϊόντων
Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, τo Madhawk.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή και μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής)
Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει σε 14 ημέρες από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική 2312312346 ή μέσω mail (support@madhawk.gr), από τη μεριά του αγοραστή με την εταιρία.
Αφού γίνει η παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας ή νέα αποστολή του προϊόντος προς τον καταναλωτή θα πραγματοποιηθεί μέσα σε 1 έως 8 ημέρες (αναλόγως τη διαθεσιμότητα).
Η εταιρεία μας επιβαρύνεται με τα έξοδα της επιστροφής του προς αντικατάσταση προϊόντος και της αποστολής του νέου εντός 14 ημερών DOA, εάν το ελάττωμα οφείλεται σε δόλο ή σε βαρεία αμέλειά της. Μετά το πέρας των 14 ημερών το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.
Το προϊόν που επιστρέφεται αντικαθίσταται με προϊόν των ιδίων χαρακτηριστικών σε σχέση με το επιστρεφόμενο, χωρίς την ύπαρξη του ελαττώματος και υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο στο εμπόρευμα της εταιρείας μας.
Εάν δεν είναι διαθέσιμο, η εταιρεία μας ενημερώνει τον πελάτη και του δίνει την επιλογή να επιλέξει νέο προϊόν προς αγορά. Το νέο προϊόν που επιλέγει προς αγορά ο πελάτης πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το επιστραφέν σε αυτό. Εάν το κόστος είναι μεγαλύτερο από το ποσό που έχει ήδη καταβάλλει ο πελάτης, επιβαρύνεται με την καταβολή της διαφοράς του. Η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής) και πλήρη τη συσκευασία του.
Τονίζεται ότι όλες οι αλλαγές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις εκάστοτε τιμές που ισχύουν στον διαδικτυακό χώρο Madhawk.gr
3. Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση που ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία, η επιστροφή των χρημάτων που δεσμεύθηκαν από την πιστωτική ή χρεωστική του κάρτα, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της παραγγελίας του.
Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία. Θα πρέπει να συμπληρώσετε την "Φόρμα Επιστροφής" και να επικοινωνήσετε στο 2312312346 ή στο support@madhawk.gr.
Τότε ο πελάτης επιβαρύνεται τα μεταφορικά έξοδα και Αντικαταβολής και επιστρέφεται το ποσό της καθαρής αξίας του προϊόντος πλην των μεταφορικών επιστροφής.